EG Group is een toonaangevende exploitant van tankstations en grote retailmerken in Europa. Met meer dan 3500 tankstations in 6 landen zijn wij één van de grootste onafhankelijke retailers in Europa die tankstations, shops en food-to-go restaurants beheren. EG Group werkt samen met hoogstaande merken zoals Esso, Texaco, Starbucks, Louis Delhaize, Burger King in België. Door het grote aantal eigen stations in combinatie met slimme samenwerkingen zijn wij in staat een sterke zakelijke tankpas aan te bieden: de Go ‘The easy way’ tankpas.
Via de eerste factuur van een nieuwe maand, vermeld als ‘kaartbijdrage’ voor de voorbije maand.
De tankkaart en de bijbehorende online beheerkosten komen op 0,45 euro (excl. btw) per actieve kaart en per maand, ook wanneer u die niet gebruikt.
Dan moet u dit nieuwe mandaat registreren bij uw bank.
Zodra dat gebeurd is en als we uw ingevulde en ondertekende SEPA-formulier hebben ontvangen, kunt u via het nieuwe rekeningnummer betalen.
De procedure duurt ongeveer vier weken. U sluit uw oude rekening dus beter pas af nadat u voor het eerst via uw nieuwe rekening heeft betaald.
Het is belangrijk dat u ons daarvan zo snel mogelijk op de hoogte brengt, zodat we uw automatische betaling kunnen aanpassen. We bezorgen u dan een nieuw SEPA-formulier met een nieuw kenmerk/machtigingsnummer, waarmee u ons een nieuw mandaat voor automatische betaling kunt geven.
Dat formulier dient u, ingevuld en ondertekend, terug te sturen naar:
EG Nederland B.V.
GO ‘The easy way’ Cards Center
Postbus 9531
4801 LM Breda
Nederland
Bezorg ons uw nieuwe gegevens via gocardservices.be@eurogarages.com. Vermeld in uw mail altijd uw klantnummer welke te vinden is op uw facturen.
De facturen zijn beveiligd tegen bewerken. We raden hierom aan om Adobe reader te gebruiken om uw facturen te lezen. Deze is gratis te downloaden op het internet.
Al uw facturen van de afgelopen 13 maanden kunt u raadplegen en downloaden via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal, via ‘Transacties’ en daarna ‘Factuur archief’.
Wanneer u een factuur bij het Cards Center aanvraagt, berekenen we 2,50 euro per factuur.
U ontvangt uw facturen volgens de frequentie die u contractueel overeen bent gekomen.
Facturen worden per e-mail (gratis) verstuurd.
U ontvangt elke keer een overzicht met het totale bedrag en een gedetailleerd document met de prijs per tankbeurt (excl. en incl. btw).
Het factuurbedrag gaat telkens automatisch van uw rekening. Daarvoor dient u ons wel een SEPA-mandaat te geven.
We bezorgen u als nieuwe klant een machtigingsformulier, dat u ondertekend terugstuurt naar:
EG Nederland B.V.
GO ‘The easy way’ Cards Center
Postbus 9531
4801 LM Breda
Nederland
Voor bedrijven geldt dat u het SEPA-mandaat moet laten registreren bij uw bank.
Vraag uw gebruikersnaam en wachtwoord online op. U ontvangt dan een e-mail met uw inloggegevens.
Via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal kunt u uw tankkaarten makkelijk bestellen, blokkeren en beheren. Bovendien krijgt u een overzicht van alle transacties, al betaald of niet, en is het mogelijk om uw facturen te raadplegen en te downloaden.
De portal bevat ook heel wat inlichtingen over hoe u bijvoorbeeld tankkaarten aanvraagt en blokkeert.
- Vraag eerst online uw toegang aan.
- Open de e-mail die u heeft ontvangen, met daarin uw inloggegevens.
- Klik via de e-mail door naar uw account om u voor het eerst aan te melden.
Nadien kunt u zich aanmelden via ‘Log in’ op onze homepage (rechtsboven).
Bel gerust naar +31 (0)76 523 98 78 (elke werkdag bereikbaar, van 8.30 tot 17:00 uur).
Meer info over de GO ‘The easy way’-tankkaarten vindt u ook op onze website www.gotheeasyway.be.
In meer dan 1.500 Texaco-stations in de Benelux en Frankrijk.
Daarnaast kunt u ook terecht bij:
- bemande BP-stations in Nederland, Luxemburg en Frankrijk;
- Firezone-stations in Nederland;
Meer info? Download onze app op uw smartphone of tablet.
Het is niet mogelijk om de PINcode aan te passen. Bij aanvraag geeft u aan of u een zelfgekozen PINcode wenst te gebruiken, of een PINcode gekozen door het systeem.
Het GO ‘The easy way’ Cards Center kan uw PINcode niet uitlezen. Wij kunnen u dus geen PINcodes doorgeven via de mail of per telefoon!
Om veiligheidsredenen wordt de GO ‘The easy way’-tankkaart automatisch voor 36 uur geblokkeerd als u drie keer een foutieve pincode invoert.
Na die periode is de kaart weer actief. Probeer ze niet eerder uit, ook niet met de juiste pincode, want dan wordt de wachttijd met 36 uur verlengd.
Om veiligheidsredenen sturen we de nieuwe kaarten en bijhorende pincodes nooit tegelijk op.
Enkele werkdagen na het krijgen van uw GO ‘The easy way’-tankkaart nog geen pincode ontvangen? Dan zijn er twee scenario’s:
- Gaat het niet om een vervanging?
Contacteer ons dan via +31 (0)76 523 98 78 of via gocardservices.be@eurogarages.com.
We sturen u zo snel mogelijk een nieuwe pincode op.
- Gaat het wel om een vervanging?
In dat geval kunt u gewoon de pincode van uw oude tankkaart gebruiken.
Het beste leert u de pincode uit het hoofd of slaat u ze op in uw mobiele telefoon, notebook of tablet.
Noteer de code zeker niet op de achterkant van uw tankkaart en bewaar ze nooit samen met de GO ‘The easy way’-tankkaart.
· Via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal:
- Log in op de GO ‘The easy way’Cards Webportal.
- Ga naar de tab ‘Kaarten’ en selecteer de kaart waarvoor u een nieuwe pincode wil aanvragen.
- Kies voor ‘Edit’ en vink ‘Pincode opnieuw versturen’ aan (onder ‘Kaart status’).
- Klik tot slot op ‘Opslaan’, onderaan het scherm.
· Via een e-mail naar gocardservices.be@eurogarages.com, als u geen toegang heeft tot de GO ‘The easy way’ Cards Webportal. Voor het opnieuw toesturen van een PINcode bereken wij 2,50 euro per PINcode.
De tankkaart en de bijbehorende online beheerkosten komen op 0,45 euro (excl. btw) per actieve kaart en per maand. Bij het niet gebruiken van de portal wordt er 0,65 euro per kaart aangerekend.
Daarvoor stuurt u gewoon een e-mail met de wijzigingen naar gocardservices.be@eurogarages.com, met vermelding van uw GO ‘The easy way’-klantnummer en -firmanaam.
Doe dit enkel wanneer u zeker bent dat u de kaart niet meer zult gebruiken. Meestal is dit het geval wanneer u het bijhorende voertuig heeft verkocht of als u voor een nieuw type kaart heeft gekozen.
Een tankkaart opzeggen kan eenvoudig via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal. Na opzegging kunt u de kaart vernietigen door de magneetstrip door te knippen.Wilt u uw account stopzetten, dan verzoeken wij u ons per email te informeren (gocardservices.be@eurogarages.com).
Vermoedt u misbruik van uw kaart? Laat uw kaart bij de minste twijfel meteen blokkeren via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal of vraag de blokkade telefonisch of via de e-mail aan (gocardservices.be@eurogarages.com).
Het kan zijn dat uw kaart niet wordt aanvaard op een station. De stationsmedewerker zal u doorgeven waarom de kaart niet wordt aanvaard.
Mocht blijken dat de magneetstrip is beschadigd of vuil is, veeg dan eerst voorzichtig de magneetstrip schoon.
Lukt het daarna nog niet om te betalen, dan is de strip op de kaart mogelijk beschadigd.
Neem in dat geval contact op met ons GO ‘The easy way’ Cards Center of bestel meteen een nieuwe kaart via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal.
Een GO ‘The easy way’-tankkaart is drie jaar geldig, tot het einde van de maand die rechts onderaan op uw kaart vermeld staat.
U ontvangt vier tot zes weken vóór de vervaldatum een brief daarover. Tenzij u iets anders wenst, vervangen we automatisch alle kaarten waarmee u in de voorbije zes maanden heeft betaald door nieuwe exemplaren met hetzelfde kaartnummer en dezelfde pincode. Kaarten die u in die periode niet heeft gebruikt, worden pas vernieuwd als u dat expliciet vraagt in een antwoord op onze brief.
Wanneer uw tankkaart is geblokkeerd, dient u op een andere manier te betalen. Dit kan met Cash, Credit Card of een Bankkaart.
Ja, als u uw kaart via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal blokkeert en daarbij kiest voor ‘Blokkeer en vervangen’.
Neen. U vraagt dus beter meteen een nieuwe kaart aan, als uw oude kaart geblokkeerd werd door het GO ‘The easy way’ Cards Center.
Bel gerust naar +31 (0)76 523 98 78 of download de handleiding in de Webportal. Die kunt u, indien gewenst, ook telefonisch aanvragen.
Vraag die snel online aan.
· Via de GO ‘The easy way’Cards Webportal:
- Log in op uw account.
- Kies in het beginscherm voor ‘Kaart blokkeren’.
- Selecteer in het volgende scherm de tankkaart die u wil blokkeren (bijvoorbeeld op basis van de naam, het kaartnummer of het kenteken).
- Kies ‘Blokkeer’ (bovenaan het scherm) en vervolgens ‘Blokkeer en vervangen’, ‘definitieve blokkade’, ‘tijdelijke blokkade’ of ‘blokkade in de toekomst’.
- Klik ten slotte op ‘bevestig blokkade’.

· Telefonisch:
Dit kan als u (tijdelijk) geen toegang heeft tot de GO The easy way Cards Webportal. Bel dan naar +31 (0)76 523 98 78. De blokkering gaat pas definitief in nadat we uw verzoek via e-mail hebben bevestigd.
Als u of uw chauffeur onderweg zijn en uw kaart gestolen blijkt, blokkeren we die zodra u belt, maar dient u ons het verzoek bij thuiskomst nog eens via e-mail door te sturen.
Heeft u toegang tot de GO ‘The easy way’ Cards Webportal, maar wenst u toch één of meerdere tankkaarten telefonisch of via e-mail te blokkeren? Dan rekenen we 2,50 euro verwerkingskosten per kaart aan.
De GO ‘The easy way’-tankkaart wordt (tijdelijk) geblokkeerd in het geval van diefstal of verlies van de kaart, of bij betalingsproblemen.
U bestelt snel en makkelijk een nieuwe tankkaart via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal of gocardservices.be@eurogarages.com.
Uw nieuwe tankkaart ontvangen en gebruik? Dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk de oude vernietigt, om misbruik te voorkomen. Knip daarvoor de magneetstrip door. Test altijd eerst de nieuwe kaart.
Dit kan via de GO ‘The easy way’ Cards Webportal. Heeft u daar nog geen toegang toe? Vraag die dan snel online aan.